PRODUCTEN

Alle artikelen die je online kan bestellen, zijn daadwerkelijk op voorraad in ons magazijn en indien voor 16:00 uur op werkdagen besteld worden ze diezelfde dag verzonden.

Aangezien wij een wisselend assortiment hebben, is het helaas niet mogelijk om artikelen die momenteel niet voorradig zijn te bestellen. Indien dit wel mogelijk is, moet het expliciet vermeld worden bij het desbetreffende artikel.

Het is wel mogelijk, indien een artikel uitverkocht is, om je e-mailadres achter te laten bij het artikel. Zodra het artikel terug op voorraad komt, krijg je hier automatisch een melding van.

Is jouw favoriete artikel uitverkocht en wil je graag een melding krijgen als het weer terug op voorraad komt? Laat dan jouw e-mailadres achter bij het desbetreffende artikel en je ontvangt automatisch een mailtje als het artikel weer voorradig is.

Sommige artikelen hebben wij in bulk op voorraad, het aantal stuks wat je kan bestellen is ook wat wij daadwerkelijk in ons magazijn op voorraad hebben. Heb je interesse in meerdere stuks (vanaf 25+ stuks) kun je een mailtje sturen naar info@onlinevoordeelshop.nl.

Soms hebben wij ook bulkvoordeel aanbiedingen, dit staat dan expliciet vermeld bij het desbetreffende artikel.

Bij OnlineVoordeelShop.nl vind je een unieke kans om kwaliteitsproducten te kopen met kortingen tot 70%! Wij bieden een selectie van artikelen met beschadigde verpakkingen aan, terwijl de producten zelf in uitstekende, originele staat zijn.

We streven er naar om altijd duidelijk aan te geven bij het artikel waar de beschadiging om gaat. Soms kan het ook zijn dat er een dopje oid mist, maar dit wordt er dus altijd duidelijk bij vermeld.

Deze ‘tweedekansjes’ zijn ideaal voor iedereen die op zoek is naar geweldige deals zonder in te boeten op kwaliteit.

Het kopen van producten met beschadigde verpakkingen is niet alleen een slimme financiële keuze, maar ook een duurzame optie. Door deze artikelen te kiezen, draag je bij aan een milieu-vriendelijkere wereld. Veel van deze producten zouden anders misschien weggegooid worden, terwijl ze nog perfect bruikbaar zijn. Door ze opnieuw te gebruiken, verklein je je ecologische voetafdruk en ondersteun je een circulaire economie.

VERZENDING & LEVERING

Vandaag voor 16:00 uur besteld is doorgaans de volgende werkdag geleverd. Indien je op vrijdag na 16:00 uur besteld of in het weekend, dan wordt jouw bestelling op maandag door ons verzonden en heb je hem dus op dinsdag in huis.

Verzending naar overige landen binnen de EU is 1-5 werkdagen.

Binnen Nederland en Duitsland worden alle pakketten verzonden met DHL.

Voor België werken we samen met PostNL en alle overige landen in de EU gebruiken we DPD.

Ja dat is mogelijk! Bestellingen kunnen kosteloos afgehaald worden in ons magazijn in Heesch op werkdagen tot 16:00 uur op onderstaand adres:

Online Voordeelshop B.V.
Zoggelsestraat 17A
5384 LL Heesch

DHL Nederland
- Standaard tarief: €4,95
GRATIS verzending vanaf €50

PostNL België
- Standaard tarief: €4,95
GRATIS verzending vanaf €50

DHL Duitsland
- Standaard tarief: €6,95
GRATIS verzending vanaf €50

DPD Europe (overige landen binnen de EU)
De tarieven zijn afhankelijk van de gekozen bestemming en worden automatisch berekend
- Vanaf €9,95

Ja, wij verzenden naar bijna alle landen binnen Europa.

Al onze pakketjes vertrekken met een track & trace code voorzien van GPS, deze ontvang je doorgaans, op het e-mailadres wat je ons hebt doorgegeven, binnen 24 uur nadat wij jouw pakket verzonden hebben.

Aangezien wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem in het magazijn, is het helaas niet mogelijk om jouw adres te wijzigen. Controleer dus altijd goed jouw gegevens voordat je besteld.

Is er toch iets niet helemaal goed gegaan? Contacteer dan altijd direct onze klantenservice.

Een adreswijziging is helaas niet mogelijk, het is wel mogelijk als je de track & trace code hebt ontvangen om in sommige gevallen te kiezen voor een pakketpunt bij jou in de buurt.

Ondanks dat al onze pakketjes vertrekken met een track & trace code voorzien van GPS, kan het voorkomen dat een pakketje zoekraakt. In 99% van de gevallen gaat het dan om een vertraging of fout in het sorteerproces bij de vervoerder. Indien je jouw pakketje niet binnen 72 uur geleverd krijgt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen een onderzoek voor je opstarten bij de vervoerder.

Indien jouw pakket beschadigd geleverd wordt, neem dan altijd binnen 24 uur contact met ons op. Zorg dat je voldoende foto's meestuurt en wij zullen dit dan direct doorzetten naar de vervoerder en samen op zoek gaan naar een passende oplossing.

Stuur altijd binnen 24 uur na ontvangst een mail naar onze klantenservice, maak foto's van jouw pakketje en de ontvangen artikelen. Dan gaan wij er zo snel mogelijk voor je achteraan!

RUILEN & RETOURNEREN

Ons systeem laat het helaas niet toe om een omruiling te doen. We raden aan het gewenste artikel opnieuw te bestellen en het andere item aan ons te retoureren.

Na ontvangst van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om jouw retourzending aan ons terug te sturen. Een zending aanmelden is niet nodig, je kan dit zelf bij een postpunt naar keuze laten frankeren en aan ons toezenden. Vergeet niet om de pakbon bij te voegen.

Er is geen specifiek formulier of specifieke procedure voor een retourzending. Je mag het artikel voorzien van de originele verpakking en pakbon en laten frankeren bij een postpunt naar keuze binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten van de retourzending komen voor eigen rekening.

Ons retouradres is:
Online Voordeelshop B.V.
Zoggelsestraat 17A
5384 LL Heesch

Neem bij een beschadiging of defect altijd eerst contact op met onze klantenservice. Samen gaan we dan op zoek naar een passende oplossing.

KLANTENSERVICE

Contact opnemen kan via ons contactformulier op de website of per mail via info@onlinevoordeelshop.nl

Op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Doorgaans beantwoorden wij alle vragen op werkdagen binnen 24-48 uur.